**دعوت به همکاری**

فراخوان جذب وثیقه گذار دادگاه

فراخوان جذب سند گذار دادگاه

کسب درامد از طریق سند ملکی اجاره ای

مشارکت و همکاری با سند گذار

مشارکت و همکاری با صاحب سند ملکی

دعوت به همکاری از وثیقه گذار

دعوت به همکاری از صاحب سند ملکی شش دانگ

همکاری با مشاورین املاک ، واسطین و رابطین صاحب سند ملکی شش دانگ

 

خواننده گرامی: آیا میدانید سندهای شش دانگ شما راهی برای کسب درآمد شماست؟

عملکرد ما اعتبار ماست

توجه کنید: همه ی کسانی که سند ملکی دارند دنبال شخص یا موسسه ی مورد اطمینانی میگردند که از سند ملکی آنها در جای مطمئن استفاده کند و برایشان درآمدزایی کند. بی تردید کسب درآمد از سند ملکی برای خیلی از مردم بدلیل عدم اطلاع آنها نوعی ریسک تلقی میشود و معمولا در این کار دچار تردید هستند.

 

اینجانب با افتخار خدمت ملت شریف ایران عرض میکنم با توجه به رزومه درخشان اینجانب و پرسنل فعال دفتر مشاوره کارپردازان با مدیریت اینجانب سعید محرابی ،در تسلط و احاطه و اشراف اطلاعاتی کامل به هدف و کاری که در حال انجام آن هستیم. همچنین رعایت اصول شرافت و امانتداری بهترین امین و مولد درامد ثابت برای سند ملک شما هستیم. در هرنقطه ایران که هستید باما تماس بگیرید.

دعوت به همکاری از کلّیه مالکین دارای سند ملکی شش دانگ

زمین، باغ، ویلا، مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی

در تهران و اسلامشهر و پاکدشت و قرچک و بهارستان و قدس و ملارد و ورامین و شهریار و رباط کریم و شهرری و دماوند و پیشوا و فیروز کوه و شمیرانات 

و کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور

 دعوت به همکاری از کارمند یا بازنشسته

با فیش حقوقی و دارندگان جواز کسب کلیه اصناف جهت ضمانت زندانی و متهم

دعوت به همکاری برای اجاره سند ملکی و فیش حقوقی کفالت جهت ضمانت در مراجع قضایی

 

جهت مشارکت در امر خدا پسندانه آزاد کردن زندانیان مالی با اخذ ضمانت‌های کافی از خانواده متهم و زندانی

با ما تماس بگیرید.

 

09220562433

 

(پیامک، تلگرام و تماس تلفنی)

*********** رزومه موفق ما پشتوانه ماست ***********

داری بیش از 7 سال سابقه موفق و درخشان برای ارائه سند شش دانگ و فیش حقوقی و جواز کسب (کفالت) برای دادگاه و دادسرا و تعزیرات حکومتی (کالای قاچاق) و مرخصی زندانیان و آزادی زندانی یا متّهم برای تهران و کلیه‌ی شهرستان‌ها از سند ملکی خودتان در زمینه‌های مطمئن و خداپسندانه کسب درآمد کنید.

 

کلیه اشخاصی که دارای ملک مسکونی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، باغ، ویلا زمین هستند، می توانند با مشاوره با ما و با اطمینان خاطر کامل با گروه ما به مشارکت در امر اجاره سند و کسب روزی حلال بپردازید.

کلمات مهم و کلیدی

کسب درامد از طریق اسناد ملکی- کسب درامد حلال از طریق سند ملکی شش دانگ- کسب درامد ثابت از طریق اجاره سند برای زندانی- کسب درامدی مطمئن از طریق سند ملکی برای وثیقه زندانی- همکاری بدون دغدغه با صاحبان سند ملکی / مسکونی- فراخوان جذب وثیقه گذار دادگاه- سند گذار دادسرا- مشارکت در امر خداپسندانه ازادی زندانی با صاحب سند- مشارکت در امر خداپسندانه ازادی زندانی با سند گذار- مشارکت در امر خداپسندانه ازادی زندانی با واسطین صاحب سند-مشارکت در امر خداپسندانه ازادی زندانی با رابطین صاحب سند- کسب درامد ثابت از طریق سند اجاره ای در قزوین- دعوت به همکاری از صاحبان سند ملک تجاری از طریق اجاره وثیقه در گلپایگان-دعوت به همکاری از صاحبان اسناد و املاک ملک باغ/ویلا/زمین  از طریق اجاره سند- کسب درامد ثابت از طریق کار خیرخواهانه آزادی متهمین جرائم غیرعمد-کسب درامد ثابت و فوری از طریق سند اجاره ای در همدان- کسب درامد ثابت و بی دغدغه از طریق وثیقه ملکی اجاره ای در نهاوند-کسب درامد ثابت و بی دغدغه از طریق وثیقه ملکی اجاره ای در ملایر-کسب درامد ثابت و بی دغدغه از طریق وثیقه ملکی اجاره ای در بروجرد-کسب درامد ثابت و بی دغدغه از طریق وثیقه ملکی اجاره ای